donderdag 6 augustus 2015

hoertje zonder bagage

hoertje zonder bagage
hoertje zonder gezicht
houvast aan het weer
omdat het waait onbeantwoorde
liefde buiten bereik
ontredderd uitzichtloos achtergelaten
verwend complot
typen met halve vinger
bergen beugels Grolsch
als schedelplaatsen
keer ik het verleden de rug toe
onvoorwaardelijke vooringenomenheid
zonder voorbehoud bevooroordeeld
onderstroom tegen  onderstroom in
christelijk karma 
bedrog transparant als maan
in grijze schemering
rode kreeften reanimeren
straten des doods
uw zwarte flanken
teren uw hoeven
kwetsbaar ontwaken
ochtend depressie
tegen vergane wereld op te boksen
geloof hoop en liefde
gevoel verstand lichaam
to know to understand to be
animo motivatie inzet
gewapend met goede boeken
ineengekrompen baby
pijnlijke vrijheid
luisteren met het oor van een olifant
mijn collage's en gedichten 
zijn patronen van vliegende tapijten
constatering, consternatie, contemplatie
meer dan uiterlijke gezindheid in plaats van schouwen
geneeskrachtige God houdt de vijand van mij vandaan
roep mij maar op uit alle gewesten
in Oekraïense hemel icoon zo groot als luciferdoosje
bezadel de paarden voordat ik sterven ga

joera

dandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten