donderdag 16 november 2017

rough diamond


lege gitaren schitteren zilveren tressen goud schept blauw de gemaskerde ziel tuinen ruisen exquise engelen wanhopige ontroering duiker met bladgoud bewerkt alziend oog schittert in kiezelstenen waar was ik naar op zoek.........? morsig gesteente vliegt weg van de rots hemel tussen spaken onder gele tombe wierook brandt als zeewier draag mijn horloge tot in zwarte onaantastbaarheid onzichtbare samba's staalgrijze trompet atoomheiligen zoeken naar zesde dimensie trek je dodenmasker af
kniel als een kameel wat in mij schreeuwt het hardst geil als puber snorkelen in Eilat
facelift in Japan
wat blijft er over van gele klieren spiegels kruizen knoflookstrengen gedroogde pepers abrikozen virussen microben bacteriƫn geen onvertogen woord stomme film verdwaalde kogel verstilde blik zeepbel boven olievlek witte wolf huilt lichtjaren verandering van bacterie wind zingt in elektriciteitsdraden hart klopt in mijn halsslagader vervroegde processen mummies verslinden solar plexus overnachten op Jupiter waar ik ook kom maken elven spagaat gouden eeuw longen verpulverd tot zon

joera







Geen opmerkingen:

Een reactie posten